D.U.K.

SAUGUMAS. Automobilis su teisingu ratų suvedimu yra lengviau valdomas, nesimėto į šonus. Vairuotojas geriau jaučia kelią, lengvai nuspėja automobilio elgesį. Atitinka gamintojo numatyti parametrai. Taip maksimaliai užtikrinamas keleivių ir vairuotojo saugumas.

PADANGŲ NUSIDĖVĖJIMAS. Automobilio padangas keičiame du kartus per metus (žiemines ir vasarines). Esant blogam suvedimui, jos nusidėvi netolygiai ir gerokai greičiau (o geros padangos kainuoja brangiai), dėl to gali atsirasti jų ūžesys, suprastėja automobilio valdymas.

DEGALŲ SĄNAUDOS. Automobilio su blogu ratų suvedimu degalų sąnaudos bus didesnės, dėl neteisingos padangų padėties kelio dangos atžvilgiu, ko pasekoje bus “vilkimo” efektas, pastoviai stabdantis transporto priemonę.

Suvedimą atlikti reikėtų, kai:

-       automobilį traukia į šoną, vairas keičia savo padėtį važiuojant tiesiai
-       automobilis blogai "laikosi" ant kelio, “mėtosi“ į šalis
-       automobilis pavėluotai reaguoja į vairo judesius - "buko vairo" pojūtis
-       baigus posūkį, vairas blogai savaime grįžta į pradinę padėtį
-       pastebėjote netolygų padangų nusidėvėjimą
-       kas 10 000km arba kas metus, profilaktiškai
-       automobilis pateko į eismo įvykį 

TAIP PAT ratų geometrijos / suvedimo patikrą būtina atlikti po važiuoklės remonto darbų (pakeitus ratų traukes, atramines gumas, pakeitus vairo kolonėlę ir kt).

-       PATIKIMUMAS. Tikslesnis, patikimesnis darbas, kadangi 3D stendo taikiniai (dedami ant ratų) atsparūs smūgiams, neturi savyje elektroninių komponentų, kurie galėtų sugesti arba teikti klaidingus parametrus. CCD sensoriai ant senesnės kartos suvedimo stendų labai jautrūs sukrėtimams, net nestipriems smūgiams, dėl ko gali rodyti neteisingus parametrus meistrui to nežinant, ko pasekoje suvedimas bus padarytas blogai.

-       GREITIS. Suvedimo/geometrijos patikrą su 3D stendu galima padaryti kelis kartus greičiau nei stendu su CCD sensoriais, dėl ko galime pasiūlyti gerą patikros kainą.

-       KAINA. Pigesnė 3D stendo eksploatacija, mažiau gendančių dalių, stendų nereikia periodiškai kalibruoti, dėl ko galime pasiūlyti gerą darbų kainą.

-       TECHNOLOGIJOS. Naujos kartos 3d stendai turi aukštesnės raiškos, patikimiau ir tiksliau dirbančias automatiškai prisitaikančias kameras, mažesnius, patogesnius darbui, labiau apsaugotus taikinius, Tobulėjant technoogijoms, lengvėja darbas su stendu, mažėja žmogiškojo faktoriaus klaidos tikimybė.

Ratų suvedimą atlikti 3D stendu užtrunka apie 20-30 minučių, jei nekyla nesklandumų, tokių kaip užrūdiję suvediminiai varžtai ar kt. 

Taip. Mūsų stendu galima atlikti suvedimą automobiliams kurių ratlankių dydis 12"-24", tad atliksime jį didžiajai daugumai automobilių.

Prieš reguliuojant ratų suvedimą, atliekama ratų kompensacija. Ši procedūra pamatuoja ar rato šoninė plokštuma lygi. Kompensacija gali parodyti ar automobilio ratlankiai tiesūs, ar nesusidėvėję guoliai ir tt... 

Ne visada suvedimo reguliavimas sekasi sklandžiai. Pagrindinė to priežastis – suvediminiai varžtai randasi po automobiliu, kur patenka purvas, druskos, drėgmė, o tai yra blogas mišinys varžtų metalui ir jis rūdija. Kai šis procesas užsitęsia, varžtai prirūdija prie įvorės kurioje randasi, metalo ir juos pasukti pasidaro sunku, arba neįmanoma ir jie tiesiog nulūžta. Tenka juos kaitinti, mankštinti ir kartais tai padeda. Tačiau varžtui nulūžus nebelieka kitos išeities kaip keisti įvorę (kartais visą svirtį) kurioje varžtas randasi bei patį suvedimini varžtą su poveržle ir veržle. Prie suvedimo kainos prisideda papildomų darbų ir detalių kaina. Bet tai dažniausiai yra senesnių automobilių problema. Kai kurie japoniški automobiliai turi didesnę riziką susidurti su šiomis bėdomis, dėl prastesnės apsaugos nuo korozijos.

Suvedimo reguliavimas atliekamas TIK automobiliui su tvarkinga važiuoklę, kadangi jos nusidėvėjimas (įvorių, šarnyrų, traukių) įtakoja bendrą konstrukcijos stabilumą ir suvedimo parametrai išeina už gamintojo numatytų ribų.  Dėl to prieš suvedimą siūlome NEMOKAMĄ važiuoklės patikrą. Esant poreikiui ir remontą. 

BDS
Benefita
Drausma
Draudimo patarimai
Sagauta